برنامه‌های هفته وحدت در شهرستان تفرش اعلام شد

پایگاه خبری تفرش:

معاون فرماندار شهرستان تفرش برنامه‌های هفته وحدت در این شهرستان را اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: برنامه‌های هفته وحدت در شهرستان تفرش اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری تفرش به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، معاون فرماندار تفرش ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته وحدت با اشاره به اینکه هفته وحدت نماد اتحاد و یکدلی بین مسلمانان است، گفت: دشمنان اسلام با ایجاد تفرقه بین کشورهای اسلامی به دنبال کمرنگ کردن حرکت‌های عزت آفرین ایران اسلامی و ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند که هفته وحدت می‌تواند نمادی برای اتحاد بین مسلمانان باشد.

سعید مویدی افزود: حفظ وحدت اسلامی و قوام آن وظیفه اصلی و جدی هر مسلمانی است چرا که دشمن تنها از راه تفرقه‌اندازی می‌تواند به بدنه جامعه ضربه وارد کند، بنابراین باید بسیار آگاهانه و هوشیارانه وحدت حاکم بر جامعه را حفظ نمائیم.

وی رمز موفقیت امروز جامعه ایرانی را وحدت دانست و گفت: ما باید با حرکت در مسیر امامت و ولایت پشتیبان نظام و رهبری باشیم زیرا به برکت خون شهیدان است که نظام اسلامی در این مملکت بر پا شده است و ما باید شاکر این نعمت الهی باشیم.

معاون فرماندار تفرش بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم هفته وحدت تاکید کرد و گفت: هفته وحدت نقش تاثیرگذاری در تحقق یکپارچگی و وحدت و همدلی مسلمانان جهان دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفرش در این جلسه با بیان اینکه در سایه عمل به منویات مقام معظم رهبری، اتحاد به معنای واقعی در جامعه بروز و ظهور پیدا می‌کند، افزود: ملت ایران اسلامی صرف ‌نظر از آئین، عقاید و سلایق خود حول یک محور به نام ولایت فقیه گرد هم جمع شده‌اند، بنابراین تا زمانی که فرمایشات رهبری را چراغ راه خود قرار دهند هیچ‌گاه دچار اختلاف و انشقاق نمی‌شوند.

علی فراهانی تصریح کرد: سیره رسول خدا(ص) والاترین الگوی کمالات انسانی و عالی‌ترین نمونه تربیت و اخلاق اسلامی است که می‌توان با الگو گرفتن و الهام از سیره آن حضرت در رشد و سازندگی شخصیت افراد جامعه گامی موثر برداشت.

در این نشست معرفی سبک زندگی پیامبر اکرم(ص)، برگزاری برنامه‌های مخوف وهابیون، اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی در مساجد بین نمازهای ظهر و مغرب، برگزاری دعای ندبه در روز جمعه و برپایی جشن بزرگ هفته وحدت همزمان با روز میلاد نبی اکرم(ص) در مصلای ولایت تفرش از مهمترین برنامه‌های هفته وحدت در این شهرستان عنوان شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 16:24 | نویسنده : میثم اله وردی |